THE END

THE END
@Utku_34
“Satranç” Üzerine “ Sizler yeni bir gün doğumunu bekleyebilirsiniz, benim buna gücüm kalmadı. “
Tıbbi sekreter
Ağrı
Ağrı, 19 Ocak 2000
7 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Hayatı, bir kitabı okur gibi geriye yaslanıp okuyamazsın.  Kekeme Çocuklar Korosu, Tarık Tufan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan alıştığı, güzel bulduğu, kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür.  Canım Aliye, Ruhum Filiz, Sabahattin Ali

THE END

, bir kitap okudu
8/10
·80 syf.·
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Belki bir yerlerde, bir köşelerde kuş alıp salıverecek kadar yüreği yufka birkaç insan kalmıştır.  Kuşlar da Gitti, Yaşar Kemal
"Acı ve üzüntü, engin bir bilinç ve derin bir yürek için her zaman zorunludur. Bence gerçekten büyük insanlar, büyük acılar çekmek zorundadırlar."  Suç ve Ceza, Fyodor Mihayloviç Dostoyevski