...
Zaman tıkır tıkır işliyordu, geçmiş ve gelecek önümde duruyordu.Eşya hakiki hüviyetini fısıldıyordu.
Bu kadar şey neye, nasıl sığıyordu fark ettim.
Fark ettim, kaybettim /fark ettim,kaybettim...
'Hayatım her gün kazandığım yeni yanlızlıklarla zenginleşiyor.'
Ancak bütüne oranla devede kulak kalan bu zenginleştirme çabasına acıyorum. O kadar miniminnacık duruyor ki öbürlerinij yanında: Önemli olmaktan ziyade sevimli.
Yaşadığımız bu çağda ben müslümanım diyen grubun mutlaka okuması gereken bir kitap. Günümüz sorunlarını ve bu sorunların çözümlerini o kadar güzel bir dille anlatmış ki bu kitabı okuyan herkes çok açık şekilde anlayabilir ve derdine derman bulabilir. ahir zaman üyeleri bizler için şifa niteliğinde bir kitap, yazarımız canı gönülden yazdığı ve bunu bize en güzel biçimde sunduğu bu eser bizim ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.
Yüreğine sağlık Yağmur İbiç:)