Ahmet

birkaç gündür kitap okuyamıyorum.bugün de okumazsam muhtemelen zar zor kazandığım okuma alışkanlığını da kaybederim gibi. 5-10 sf da olsa okumak lazım
Ahmet isimli okura yanıt verildi
Ahmet
zerege Bir cümle yazmak yüz cümle okumaktan iyidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
birkaç gündür kitap okuyamıyorum.bugün de okumazsam muhtemelen zar zor kazandığım okuma alışkanlığını da kaybederim gibi. 5-10 sf da olsa okumak lazım
Ahmet
Bence yazmak gerek, kelimelerin yeni anlamalara gelmesi gerek…