B

B
@VII_B
Her şey bitti dediğinde daha güzeliyle yeniden başlayacak :))
"Hayyam, yalnızdın sevgilinin yanında Şimdi gitti, artık ona sığınabilirsin."
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"gül yanlış kokarsa, tuz yakaya takılır" (Orhan Alkaya}
Alıntı
Ağır bir ağrı gibi ağıyor sözlerin Burgacına veda: Yaz yine bitti. Şarkılardan öğrendiydik: Sevda Sitemkar bir veda idi ömür gibi Hatırası için kitabın bir yerinde Saklı bir söz düşürülür belki de. Mecaza dönmüşse vefanın enkazı Sükunet gerekir unutmak için Hatırlamak içinse yeni bir yaz Ki unutuldu sanılsın diye bu öykü Bir aşkın kelimelerle sürüp gittiği
Alıntı
Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum Gözlerim parke parke taş duvarlarda Açılıyor hayal pencerelerim Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum Kekik kokulu koyaklardan aşarak Güvercinler ülkesinde dolaşıyor Bir çeşme başı arıyorum Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp Mis gibi nane kokuları arasında Ruhumu dinlemek istiyorum Zikre dalmış her şey Güne gülümserken papatyalar Dualar gibi yükselir ümitlerim Güneşle kol kola kırlarda koşarak Siz peygamber çiçekleri toplarken Ben çeşme başında uzanmak istiyorum Huzur dolu içimde Ben sonsuzluğu düşünüyorum Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum Durun kapanmayın pencerelerim Güneşimi kapatmayın Beton çok soğuk, üşüyorum... Muhsin Yazıcıoğlu
Alıntı
Ruhum hafifledi...
Gidersen yıkılır bu kent, kuşlar da gider bir nehir gibi susarım yüzünün deltasında Yanlış adreslerdeydik, kimliksizdik belki sarışın bir şaşkınlık olurdu bütün ışıklar Biz mi yalnızdık, durmadan yağmur yağardı üşür müydük nar çiçekleri ürperirken Gidersen kim sular fesleğenleri kuşlar nereye sığınır akşam olunca Sessizliği dinliyorum şimdi ve soluğunu sustuğun yerde bir şeyler kırılıyor bekleyiş diyorum caddelere, dalıp gidiyorsun adını yazıyorum bütün otobüs duraklarına öpüştüğümüz her yer adınla anılıyor bir de seni ekliyorum susuşlarıma Ahmet Telli
Alıntı