B

B
@VII_B
Her şey bitti dediğinde daha güzeliyle yeniden başlayacak :))
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ba-yıl-dım güzelliğine
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim Senden kopardım çiçeklerin en solmazını Toprakların en bereketlisini sende sürdüm Sende tattım yemişlerin cümlesini Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin. Desem ki... İnan bana sevgilim inan Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Ben sende yaşıyorum, Sen bende hüküm sürmektesin. Cahit Sıtkı Tarancı
Alıntı
B
Şiirler iyi ki varlar. Kalbi hafifletmenin en güzel yoluuuu 🌷🤍
Ahh Kalbim
Ne zaman umrumda ne mekan benim Yarından vazgeçtim dünden vazgeçtim Ne bu ömür benim ne de can benim Ben seni göreli benden vazgeçtim Derde hedef oldum sen oksun diye Güllere yalvardım sen koksun diye Sen yoktun yanımda sen yoksun diye Akşamdan geceden günden vazgeçtim Sensiz ne yurdum var ne yerim dedim Seni sorarlarsa ne derim dedim Belki kavuşursam üzerim dedim Ben senin uğruna senden vazgeçtim Serdar Tuncer
Alıntı
B
Serdar Tuncer sesinden dinlemenizi tavsiye ederim🌸
Motto
İnsanları değiştirmeye çalışmayın, onları olduğu gibi reddedin! Niccolo Machiavelli
Alıntı
B
Oldukları gibi kabul et, ama oldukları yerde kalsınlar
Duydu da gördü de, sadece -mış gibi yapmayı seçti
"Belki de duymamıştır,” dedim. “Belki internete girmemiştir, yazdıklarını hiç görmemiştir."
Alıntı
B
Belki de şarjın bitti 🎶