"Kendi içimizdeki sıkıntılardan sıyrılıp gökyüzüne bakınca uzun uzun dallarını göğe uzatan ağaçları görebiliyoruz. Sizce sadece uzamak mı istiyor ağaçlar? Hayır, ağaçlar göğü delip intihar etmek istiyordur belki. Hatta belki de tüm ağaçlar Yaratıcıya bizi şikayet etmek için göklere uzatıyorlardır dallarını, her gün daha ileriye…"