Vahide Reyyan Işıldak

Vahide Reyyan Işıldak
@V_Reyyan
Doktorum o; İstanbul'da bıraktığım Efendim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçinde bizzat yaşanacak hayata ermek mi, onu hayâl edip beyaz yapraklar üstüne kelimeler dökmek mi?..
Biz sabit kaldık ve hep yerimizde bekledik. Zira yerimizi bulmuştuk.
Yalnız Allah var! Var olan yalnız Allah! Her şey o kadar yok ki, yalnız Allah var! Allah öyle var ki, kendisinden başka hiçbir şey yok!