"İçimizde şeytan yok..İçimizde aciz var..
Tembellik var..İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: Hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı(alışkanlığı) var.."
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma
S.H.Nasr, Rönesans vakıası hakkında şu çarpıcı gercegi belirliyor: Rönesansa Müslüman bilginlerin katkısı olmuştur, fakat Batılı bilim ve sanat adamları, Müslümanların eserlerini İslâmî muhtevalarından ve İslâmî ruhtan tamamen boşandırarak bu işi yapmışlardır..
Müslümanca düşünmek, insanın hayatının bir evresi olacaktır.. O'ndan sonrası ise kişinin hayattaki hareketine bağlıdır.. dolayısıyla insan kendini geliştirmekte eksik olmamalı..