Henüz kitabı yeni bitirmişken içimdeki dolup taşan hislerle sıcağı sıcağına yazmak istedim. Sanırım az önce idam edilen bir kitap karakteri değil bendim. O çaresizliği, sıkıntılı bekleyişi, korkusu, derin hüznü sayfalar ilerledikçe içime işledi karakterle birlikte hepsini yaşadım. Karakterin suçunu bilmeden sadece iç dünyasında yaşadıklarını anlamaya çalışarak bitirdiğim bu kitap beni kendi dış dünyamdaki şeyleri sorgulatmaya, bakış açımı değiştirmeye itti. İdam ve ölüm hakkında büyük dersler alacağınız büyük bir eser. Mutlaka okunmalı...