Bedenin yine aynı bedendir.Ellerin aynı, gözlerin aynıdır.Hatta gözlerinin baktığı nesneler de aynıdır. Ama onlarda gördüklerin, işte onlar artık başka başkadır.Bunu hissettiğin an anlarsın ki kendi tekvinin başlamıştır.
Bir işi sevmiyorsan sevmiyorsundur, yardıma ihtiyacın varsa yardım istersin, bazen hatalar yaparsın, herkesin seni sevmesine ihtiyacın yoktur.Güçsüz hissetmek, korkmak, kaygılı olmak başarısızlık değil insan olmaktır.Kendin olmaya biraz cesaret göster.