Albert Einstein 1920'lerde bir röportajında " beynimizin %10 unu kullanıyoruz" gibisinden bir laf etti. Aslında söylemek isteği şey, yeterince düşünmediğimizdi. Ve
gerçekten de kimse yeterince düşünmediği için söylediklerini insanların beyinlerinin %10 unu kullanıyor! Gerisi boş duruyor! şeklinde anlattılar harika bir bahaneydi!
Yüzde onunu kullanıldığına geri kalanının işe yaramaz bir yağ yığını olarak kafatasımızın içinde kaldığına inanmak için beyin hakkında hiçbir bilgimizin olmaması gerek.Çünkü mahallenin fırından ekmek almaya giden birisi, ev2 taze ekmekle dönebildiyse eğer, beyninin %100 unu kullanmadığın da bu işi beceremez.