G’izo V’aroL

G’izo V’aroL
@Varolx59
Yola çık, yol açık.. İnstagram: varolx59
Birinin beni çok sevmesi, benim için pek bir şey ifade etmiyor. Ben daha çok nasıl sevdiğiyle ilgileniyorum. Mühim olan yormadan sevmek, güzel sevmek... Frida Kahlo
Reklam
“Kimse, seni sen olduğun için sevmeyecek, herkes seni; seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için yani kendileri için sevecek. Ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda.” Fyodor Dostoyevski
Bir başkasına bağlı düşler kurmaktan ne zaman vazgeçeceğim Matilda ? Ne zaman varacağım beklentisiz ilişkilerin huzuruna ? Mutluluklarım hep başkalarının vicdanına emanet. Yazık...
Sana gitme demeyeceğim ama gitme lavinia..
Müzik
“Ne zaman vaktin var ?” dedi. Her zaman. Ona bu sözü söyleyemedim tabii. Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz. Oğuz Atay
Reklam