Birinin beni çok sevmesi, benim için pek bir şey ifade etmiyor. Ben daha çok nasıl sevdiğiyle ilgileniyorum. Mühim olan yormadan sevmek, güzel sevmek...
Frida Kahlo
“Kimse, seni sen olduğun için sevmeyecek, herkes seni; seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için yani kendileri için sevecek. Ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda.”
Fyodor Dostoyevski
Bir başkasına bağlı düşler kurmaktan ne zaman vazgeçeceğim Matilda ?
Ne zaman varacağım beklentisiz ilişkilerin huzuruna ?
Mutluluklarım hep başkalarının vicdanına emanet.
Yazık...