Mağara adamı olan atalarımızdan güçlü ya da özünde onlardan daha akıllı olmayabiliriz.Ancak bizleri onlardan ayıran bir şey vardır ki o da son 10.000 yılda özellikle de geçtiğimiz 300 yılda bir araya getirdiğimiz bilgidir.Bu bakımdan daha geniş bakış açısı edinip bilginin dışsal iletimini,DNA'yla birlikte, insan ırkının evrimine dahil etmenin yerinde olduğunu düşünüyorum.