İnsan sevmeyi biliyor, Aşkı biliyor doğru dürüst seviyor işte,,, bilmediği şeyleri acı çekerek öğreniyor ! Matematik belli ama bir + bir hiçbir zaman iki yapmıyor...
Nostanji Sever insan nedeni bilinmez,,, oysa gülmemiştir, gamzeleri görüneceği kadar, bırak martı olmayı bir balık kalbi kadar tatmamıştır Sevgiyi,Aşkı, paylaşmayı...
Çok uzun zaman beklenir dua olur rüya olur, gün gelir o gelir, her yaptığıyla her davranışıyla yüreğinizdeki yıldızları tek tek söndürür gittiğinde ise tekrar dua olur rüya olur, ne olursa olsun giden geri gelmesin gelen yıldızlara kıymasın ,,,,,