Alçın

Alçın
@Vavlanun
Elinden geliyorsa…
Birine kötü diyebilmek için önce kendi kötü yönlerini törpüleye bilmelisin .
Reklam
Bazı şarkıların bizde anısı var lakin o şarkıların sahipleri bunu bilmiyor ..🌼
Neden en uzun cümleleri kuruyorum zorundaymışım gibi ¿Körün görmrdiğini,sağırın duymadığını bile bile neden ¿.
Bazen de yol terbiye eder insanı... Yaşatarak anlatır,düşünerek anlamadığını ...
Kendi içine yürümek ve saatler boyu kimseye rastlamamak.