Vedat KIRMIZI

Vedat KIRMIZI
@Vdtkrmz
Hayat yolcuğumuzun yarısında, karanlık bir ormanda buldum kendimi, kaybolmuştu dümdüz patika.
Sayfa 63·Kitabı okuyor
Reklam
Eskiden yaşamak için çalışmak zorundaydı insanlar, şimdi ise çalışmak için yaşamak zorundayız.
Sayfa 167·Kitabı okudu