Her an aynı kranın geleceğini ve geçerken beni sürükleyeceğini, yine rayımdan çıkıp ölçü duygumu yitirerek ,dönüp duracağım sanıyorum. Gerçi, geçen ay olup biten her şey ile ilgili bir iç hesaplaşması yapsam belki bir yerlerde durup, dönmekten kurtulabilirim. Yine divitin beni çağırdığını duyumsuyorum. Üstelik, kimi akşamlar yapacak başka bir şeyim de yok.