Kendi sesininizi bulmaya uğraşmalısınız çocuklar ve harekete geçmek için be kadar beklerseniz onu bulma şansınız o kadar azalır.Thoreau der ki,'Çoğu insan hayatını sessiz bit çaresizlik içinde yaşar.'Bunu kabullenmek niye?Risk alıp yeni yerlerde gezin.Şimdi..."
Eğer bir şeyden eminseniz,dedi,"başka bir şeklide düşünmeye zorlayın kendinizi,yanlış ya da aptalca olduğunu bilseniz bile.Bir şey okurken yalnızca yazarın ne düşündüğüne kafa yormayın,durup siz ne düşünüyorsunuz ona da kafa yorun.
"Gelin,benim dostlarım,
Çok geç değildir henüz yeni bir dünya aramak için..
çünkü benim amacım
Ölünceye kadar yelken açmaktır ötesine gün batımının... ve
Eski günlerdeki gücümüz olmasa da artık
O yeri göğü titreten,biz yine de biziz;
Hâlâ mangal gibi yüreğimiz var,
Zaman ve kader yıpratsa da bizi,irademiz kuvvetli
Çabalamak,araştırmak,bulmak ve pes etmemek için."