Velat bucak

Velat bucak
@Velatbucak
Ögrenci
Marmara üniversitesi
Istanbul
7 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Puan vermedi·247 syf.··
2020 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2020 22:30
Ana Maksim Gorki Kitap bittiğinde kapıldığım his tam olarak şu " keske bu kitabı lisede okumuş olsaydım" oldu. Hayatimda bir dönüm noktası yaratabilecek türden bir kitap. aslinda hepimizin bildigi farkettigi en azindan kendi icinde dusundugu isci sinifinin magduriyetini anlatiyor. Bununla beraber fedakar bir anneyi goruyoruz. Oyle ki bu anne daha dogru tabirle Ana etrafimizda surekli karsilastigimiz fedakar bir anne . Oglunu cok sevmekle kalmayip oglunun dusuncelerini de cok seviyor . Bu da onun cesitli eylemler yapmasina vesile oluyor. Tek kelimeyle harika bir kitapti. Ozellikle genc yastaki insanlara okutun . Okuyun..
AnaMaksim Gorki · Sonsuz Yayınevi · 201334,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Velat bucak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·247 syf.··
5 günde okudu
·
2020 10. kitabı
Maksim Gorki
8.5/10 · 34,4bin okunma

Velat bucak

, 2020 okuma hedefini güncelledi.
2020 OKUMA HEDEFİ
36/50 kitap - %72 tamamlandı
36 kitap okudu
50 kitap
9,4bin sayfa
3 inceleme
8 alıntı
İnsanın kalbi ne acayip bir sey. Yarısı sever, öteki nefret eder, böyle kalp mi olur ?