Meltem

Meltem
@Ventusbl
𝓚𝓮𝓷𝓭𝓲𝓶 𝓲𝓬𝓲𝓷 instagram.com/themeltopia?igs...
Insanın kendine yolculuğu bir ömür. Kendisiyle tanışması bitmiyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olan her şey içimizde oluyor. Dışarısı diye bir yer yok. Hatta başkaları bile yok.
İnsan umudunu yakmazsa yolu tıkanır. İçindeki ışığı hiç kapatmayacaksın. Karanlıkta otursan da o yanacak. Ateş böceği gibi. Avucunda duracak. Hayat toz pembe değil. Pembesi kadar, tozu da var. Onu toz beziyle düzenli olarak almak lazım. Kimse kimseyi düştüğü yerden kaldıramıyor da... Kendin kalkacaksın. Çayın suyunu koyacaksın. Başlayacaksın. Saçma bir yerden de olsa.

Meltem

, bir kitap okudu
8/10
·278 syf.·
1 saatte okudu
·
2020 5. kitabı
Nil Karaibrahimgil
8.1/10 · 749 okunma
Ona göre, insanların adaleti bir hiç, Tanrı’nınki ise her şeydi.