Bazı insanlar başkalarına kötü şeyler söyleyerek kendilerini daha iyi hissedebiliyor. Ben bunu oldum olası anlamadım. Başka insanları yermek seni daha iyi yapmaz.
Olumlu ya da olumsuz tüm duygularımızı hissetmek ve bunlardan utanmamak bizi özgürleştirir. Özlemek, öfkelenmek, savunmasız ve çaresiz hissetmek, korkmak, kaygılanmak sahip çıkıp benimsememiz gereken parçalarımızdır.