Biz insanlar az çok dünya üzerinde yazılmış meşhur masalları biliriz ya da ben öyle biliyordum.. Bu kitapta Japonların 3 ünlü masalı anlatılmış. Masallar daha çok mutlu sonla biter ama burdaki masallar öyle değildi, bırakın mutlu sonu trajedi ile sonlandı desek daha doğru olur.. Ama ben çok beğendim.. Hem alışılmışın dışında hemde hikaye boyunca insanı düşünmeye sevkeden türdendi. Daha fazla masal öğrenme isteği uyandırdı.. Dazai' de aslında 4 masal diye başlamış ama sonradan 3'e indirmek durumunda kalmış.. Tadı damakta kaldı.
OtogizoshiOsamu Dazai · Tokyo Manga · 2023573 okunma
Bugün itibariyle japon klasiklerine başlamış bulundum ve ilk kitabı bitirdim. Bende bittim.. Açıkçası merakla bekliyordum nasıl olduğunu ilk kez okuyorum çünkü. Bence müthişti. İnsanlığını Yitirene kadar olan şeyleri çok içten hissettim. Kesinlikle yazar kendi hayatını yazmış . Gerçi bunu zaten söylemiş eklemeler yaptım diye. Devamını heyecanla bekliyorum