Ayşegül

Ayşegül
@Vera890
İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım.
"kendi dünyasında yaşayan herkes delidir."
Reklam

Ayşegül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
14 günde okudu
·
2021 1. kitabı
İlber Ortaylı
7.6/10 · 65,3bin okunma
...erkekte en kötü şey Sorumsuzluktur,bilgisizliktir.böyle bir erkeğe dayanılmaz.
En çok çocukluğumda mutluydum sonrası zordu.