Cenâb-ı Hak’tan bizi edebe muvaffak kılmasını dileyelim. Çünkü edebi olmayan, Allah’ın lûtfundan mahrum kalır. Edepsizin zararı, yalnız kendisine dokunmaz; belki bütün âfâka ateş vermiş olur. Zahmet ve baş ağrısı olmaksızın; alım-satım yorgunluğu bulunmaksızın gökten sofra iniyordu. Mûsâ’nın kavmi arasından birkaç edepsiz; “Hani sarımsak, hani mercimek?” diye edepsizce söylendiler. Semâdan gelen sofra ve ekmek, kesildi. Bıldırcın kuşuyla kudret helvası bulunmaz oldu. Bize zirâat, çapa ve orak meşakkati kaldı.