Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aslında ben romantik kitapları hiç sevmem, hatta bu 2 kitaplık seriye başlarken (bilmeyenler için bu 2. kitap) konuyu bilmiyordum muhtemelen içinde aşk olduğunu bilsem almazdım. Ama iyiki okumuşum diyorum çünkü saçma sapan dramlar, boş kıskançlıklar, iki insan arasında kalma gibi klişe şeyler yok. Yazar karakterleri o kadar iyi işledi ki çok nadiren bi kitabın vermeye çalıştığı duyguyu bu kadar hissetmişimdir. Okurken cidden aralarındaki aşkı sanki o karakterlerden biriymişim gibi deneyimledim. Özellikle iki erkeğin verdiği mücadeleye de değinilmiş olması çok iyiydi. Yazar eşcinsel bireylerin yaşadığı sıkıntıları da konu alarak bir yandan onların psikolojisini de daha iyi anlamış olmamızı sağladı. Muhtemelen bu yıl okuduğum en iyi aşk romanıydı, tavsiye ederim.
"Annem daima sürgünde olmakla ait olmak arasında gidip gelerek yaşayacağımızı söyledi. Bazen sürgün olmanın getirdiği yalnızlığı hissedeceksin, bazen de ait olmanın verdiği mutluluğu."