"Gücün beraberinde getirdiği avantajlar çoktu ama her avantaj, yanında on kat baskı ve sorumluluk ile geliyordu. Liderliğin ağır bir yük olduğunu geç de olsa farketmişti."
Scott Cawthon'ın adının geçtiği her şeyi inanılmaz beğeniyorum, ilk kitapta çok iyiydi kesinlikle. Aradaki üç hikayeden en çok sonuncusunu beğendim. Cidden sanki kendim yaşamışım gibi o duyguyu hissettiriyor. Oscar ve arkadaşlarının plushtrapi çaldığı sırada okurken koşan benmişim gibiydim. 3. kitabı almak için sabırsızlanıyorum!