Kendime sözümdür "bir daha içime sinmeyen ve değersiz hissettirildiğim hiç bir yerde durmuyacağım. Ne kadar kötülük görürsem göreyim, içinden tertemiz çıkıp, iyiliği, sevgiyi ve inceliği savunacağım. Bir daha yüzüme kapanan hiç kapının arasına elimi koymuyacağım"
Kendime not
Bu hayatta her şey olabilirsin. Yeri gelir onca acının arasında kaybolup gider, yeri gelir tahmin dahi edemiyeceğin mevkiye yüksekselebilirsin.
Ama hayatta bir tek şey olamazsın
Oda umutsuz...
Çünkü umut, kalbin kapısıdır unutma...🕊️
Kendime sözümdür "bir daha içime sinmeyen ve değersiz hissettirildiğim hiç bir yerde durmuyacağım. Ne kadar kötülük görürsem göreyim, içinden tertemiz çıkıp, iyiliği, sevgiyi ve inceliği savunacağım. Bir daha yüzüme kapanan hiç kapının arasına elimi koymuyacağım"