Herkesten uzaklaşmak istediğim dönemlerde kişisel algılamak yerine beni bekleyen ve beklediği yerden desteğini hissettiren insanlar is my comfort zone. 🧚🏼♀️🎀
Hayatta yaşanan bazı zorlukları değiştirmeye çalışmak yerine olduğu gibi kabul edip yola devam etmek her zaman daha iyidir. Olaylara karşı sürekli direnmek ve savaşmak insanı sadece daha fazla yorar.
Oysa olanı biteni kabullenmek , omuzlardaki bütün o ağır yükü bir anda hafifletir. ßazen hayatta daha güzel günlere doğru ilerleyebilmek , her şeyi tam da olduğu gibi kabul etmekle başlar. 🌱
Tüm duyguların anlaşılır , ama her davranış seni korumaz.
Üzgün olman anlaşılır , ama içine atmak hafifletmez.
Öfken anlaşılır , ama zarar vermek rahatlatmaz.
Kaygın anlaşılır, ama sürekli tetikte olmak korumaz.
Korkun anlaşılır, ama kaçmak çözüm değildir.
Yorgunluğun anlaşılır, ama sınır koymamak iyileştirmez.
Hayal kırıklığın anlaşılır, ama umudu bırakmak korumaz.
Sevilme ihtiyacın anlaşılır, ama kendinden vazgeçmek yakınlaştırmaz.
Duygularımızı suçlamadan , davranışlarımızı dönüştürmeyi öğrenebiliriz. 💌🧜🏼♀️💐
Farkındalık ☀️
Denk olmadığın biriyle arkadaş kalamazsın. ßurası önemli : olamazsın demiyorum ; kalamazsın.
Dış görünüşün, maddi durumun , vizyonun, hayat görüşün, partner seçimin... hepsi fark yaratır. Ve bir anda, sebebini bulamadığın arkadaşlıkların bitmesinin nedeni de budur aslında.
Kendini yetersiz hisseden taraf kıyaslamaya başlar. Kıyaslamanın olduğu yerde de gerçek bir bağ kurulamaz. O yüzden bazen bazı bitişler, senin yaptıkların ya da yapmadıklarınla ilgili değildir; sadece uyumsuzluktan kaynaklanır.