Melike Güleç

Melike Güleç
@Vethanim
İÜ Laborant Ve Veteriner Sağlık & Tarım Teknolojisi
Cappadocia
12 Nisan 1998
115 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
ßirçok şey ihmal edilebilir ; Planlar, işler , hatta bazı dostluklar... Fakat tek bir şey vardır o asla ihmal edilmez : KENDİN. Kendini ihmal ettiğin anda yolunu kaybedersin. Yolunu kaybedince de , verdiğin her karar seni yanlış yere götürür. O yüzden her şeyi ihmal et , kendini ihmal etme. 💌💐🎀
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyileşme Görüntüleri Ve ßeynimiz
" İmgelemek, hatırlamak veya güzel deneyimleri hayal etmek 'gerçek' deneyimler sırasında açığa çıkan duyusal, hareketlendirici, duygusal ve bilişsel devrelerin birçoğunu aynı şekilde aktif hâle getirmektedir." • Hayal gücü yaratıcılığın başlangıcıdır. • Neyi hayal edersek onu mümkün kılarız.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Her şey yoluna giriyor 👩🏼‍🌾 Yavaş yavaş bahar geliyor. Kuru soğuklar da geçti, hafif esiyor artık. Havada her şey yoluna girecek kokusu var, biraz sabretsek yoluna girecek gibi. ßu hissi seviyorum. 🪺🌳
Umulmadık ßir Aile Mirası
Acı çok büyük olduğunda , insanlar ondan kaçmaya çabalar ancak duygularımızı engellediğimiz zaman , bizi kendiliğinden serbest bırakmaya götürebilecek gerekli iyileşme sürecine bilmeden engel oluruz.
Sayfa 32·Kitabı okudu
Sana bazen " Artık oturmuş olman gerekiyordu " diyen bir ses geliyor olabilir. Ama o ses çoğu zaman sana ait değil. Toplumun aceleci beklentisi. Herkes aynı hızda büyümez. Herkes aynı yaşta düzen kurmaz. Hayat bir yarış pisti değil, bir sıralama listesi hiç değil. Kimi 25'inde düzen kurar , 35'inde dağıtır. Kimi 30'unda bocalar , 40'ında yerini bulur. Yani bir yaşın , tek bir doğru zamanı yok. Sırf başkaları bir şeyleri başardı diye sen erken olgunlaşmak zorunda değilsin. Kimse sana madalya takmayacak. Ama sen kendi yolunu kurmak zorundasın. Eğer hâlâ deniyorsan, Hâlâ vazgeçmediysen, İçinde hâlâ " ßir gün olacak " diyen bir ses varsa... Doğru yerdesin. Çünkü insanın gerçekten geç kaldığı tek an , kendi potansiyelinden vazgeçtiği andır. 👆