Melike Güleç

Melike Güleç
@Vethanim
İÜ Laborant Ve Veteriner Sağlık & Tarım Teknolojisi
Cappadocia
12 Nisan 1998
115 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Güzel bir hayat tesadüfen bulunmaz, inşa edilir. Seçilir. Yıllar boyunca beslenir.🌴 Güzel bir hayat , kalp ile yapılır. Mantıklı bir şekilde içine girebileceğin bir hayat değildir ; hissedilmesi gereken bir hayattır. 🌸 Güzel bir hayat, hemen rahat olabileceğin bir hayat değildir. Rahatsız olmaya değer olan şeyin kabulüyle büyüyen bir hayattır. 🛀🏼 Kolay olan değil, buna değer olan bir hayattır. 🦌
Kişisel Gelişim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim Ciddiye Alınmayı Hak Eder?
Mutlu insanlar seninle güzel bir dille konuşur. Kendine güvenen, çekici insanlar sana cömertçe iltifat eder. Gerçekten başarılı olanlar ise seni ve emeğini takdir etmekten kaçınmaz. Eğer biri senin hevesini kırmaya, motivasyonunu bozmaya, hayallerini küçümsemeye çalışıyorsa şunu bil: o kişi bu üç özelliğin hiçbirine sahip değildir. Ne mutludur, ne kendinden emindir, ne de gerçek anlamda başarılıdır. O yüzden böyle insanları ciddiye alma. Söyledikleri seni etkilemesin, yoluna sakince devam et. Çünkü dolu olan dolu konuşur, eksik olan ise hep başkasını eksiltmeye çalışır. 🦌
Kişisel Gelişim

Melike Güleç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
2026 10. kitabı
Serhat Yabancı
8.4/10 · 489 okunma
İnsan bir kez düştü / tökezledi diye yürüme yetisini kaybetmiyor.
Sayfa 244·Kitabı okudu
Evet Değiştim !
Artık hiç kimseyi vazgeçilmez görmüyorum. Hiç kimseyi ayrıcalıklı görmüyorum. Kimsenin sorunsuz olduğunu da düşünmüyorum. Kendimi kimseyi memnun etmek zorunda hissetmiyorum. Evet değiştim. Artık kimse için yaşamıyorum. Kimse için hayatımı feda etmiyorum. Kimseye kendimi zoraki sevdirmeye çalışmıyor, kimseyi sevmek için de kendimi zorlamıyorum. Evet değiştim. Anlamak istemeyene laf anlatmıyorum. Kimsenin ön yargısıyla uğraşmıyorum. Kendimi kimseyle kıyaslamıyor, kimseye de kanıtlamak zorunda hissetmiyorum. Evet değiştim. Geçmişimle barışıyorum. Kendimi de geçmişteki insanları da affediyorum. Artık geçmişin "keşke"leri ile geleceğin acıları arasına sıkışmıyorum. Evet değiştim. Zaaflarımı görüyorum artık. Zayıflıklarımı maskelerle kapatmıyorum. Kendimi sevdirmek yerine sadece sevilmeye bırakıyorum. Evet değiştim. Kendimden eminim artık. Her lafa itibar etmiyorum. Kendimi başkalarının notuyla ölçmüyorum. Evet değiştim. Tanımadan kimseyi yüceltmiyor, güvendiğim dostlarımı sahipleniyorum. Her şeyin benim seçimim olduğunu kabul ediyor, ve artık kimseyi suçlamıyorum.
Sayfa 249·Kitabı okudu