Mesela bir domuza banyo yaptır. ßitirdiğin an doğruca çamura koşar. İnatçı olduğu için değil, doğası bu olduğu için.
Kurbağa, akrebi nehrin karşısına taşır. Akrep yine de kurbağayı sokar. Neden? Çünkü bu onun doğasında var.
Konumuz domuz ya da akrep değil tabii ki.
ßazı insanlar vardır; ne kadar şans verirsen ver, ne kadar anlayış gösterirsen göster, değişmezler. Çünkü bu onların doğasında var. Ve bunu ne zaman kabul edersen, o zaman hem kendine zarar vermekten hem de boş yere yorulmaktan kurtulursun. 👩🏼🌾👌🏻