Belki hala bir yerlerde kayıtlarım duruyordur ve yoklama kağıtlarına ‘yok’ yazılıyorumdur. Ve belki de benim için söylenecek en yerinde kelimedir. Ben yokum!
Belki hala bir yerlerde kayıtlarım duruyordur ve yoklama kağıtlarına ‘yok’ yazılıyorumdur. Ve belki de benim için söylenecek en yerinde kelimedir. Ben yokum!
Yarar yok bu dünyada! Ölüm varsa yarar yok! Ölüm bütün sihri bozar. Kurtardığın hayatlar da ölür. Aldığın Nobellerde paslanır. Doğduğun evler de yıkılır. Bin yıl yaşa, görürsün! dedim kendime…