Polatlı’da iki Alman turist öldürülmüştü. Ankara ağır ceza Mahkemesi’nde yargılanırken Alman Kiliseler Birliği’nden bir tel geldi. “ Öldürülenler bizim vatandaşımızdır. Biz ölüm cezasına karşıyız asmayınız.” Astılar.
Mesleğin birikimi ve anıların kaleme döktüğü kitabında, alıntılarını yaptığım yazılardaki eleştrileri net. Belli bir kısımdan sonra ise karşılaştığı kişiler ve olayları sadece anı bağlamında kaleme dökmesi ilk sayfalardaki tadın önüne geçiyor malesef. İlgisi olan için okunması hem düşündürücü hem de keyif verici.