Sen unutuyorsun diye bütün acılar geçiyor mu? Hiç yaşanmamas gibi davranabilir miyiz? Hiç olmamis gibi. Sen unutuyorsun diye ben de mi unutacağım? Unutmuyorum. İstemediğim için değil, başaramadığım için. Unutamıyorum ben. Gece uyumaya çalışırken beynimi istila ediyorlar.. Güç bela uykuya dalıyorum. Sabah uyandığımda, aklım başıma geldiği anda yine üzerime abaniyorlar. Senin unutkanligina hastalık diyorlar. Benimki daha büyük bir lanet. Hastalıktan da öte, lanet. Sen masum olacaksın, ben nefretimle anilacagim. Adaletsizlik değil mi bu? Ne kadar korkunç olduğunun farkında bile değilsin. Geçmişte de değildin. Bugün de değilsin...