Figen

Her tarafı güvenlik kameralarıyla donattık Uzaylılardan,3 harflilerden,vahşi hayvanlardan..değil Aniden sebepsiz ya da taammüden suça meyledecek sıradan insanlardan korkar olduk İnsanın insandan korktuğu çağdayız Siz, adına bilgi/teknoloji çağı da diyebilirsiniz
Reklam
Bir nedeni yok
Evet sen de isterdin sanırım huzurlu yaşayabileceğin bir hayatın planlarını yapabilmeyi, kolaya indirgenmiş biraz fazlayı aşırılıkta aramayan ölçülü bir heyecanla kritersiz bir maceraya aday kahraman olmayı. Rüzgâra dur ,yagmura yağma, mevsime değiş demeyi; doğru, hepimizde biraz Tanrı’yı kıskanmak var galiba! Bütün günahlar da buradan kaynaklanıyor adeta Bir nedeni yok yalnızca öptüm
benim diger insanlarla aramda hic sinir olmasa, ben dye bisey olurmu ki? yahut, ben kendme sinirlar koymasam, kendim olur muyum? ozgurluk yanilsamalari.. cok dusunuyoruz, sanki gereginden fazla..bin yerde ayni anda olmak, bin seyi ayni anda yapmak isterken hayallerimiz ile gerceklik arainda kaybolupgidiyoruz..samimi olmak, kendini kandirmamak, kendimizi kesfetmek ve hebisini gerceklestrmek isterkene kaybolmamak icn sinirlar koymak gerekiyor sanirim..insanin kendikendisiyle yarisi, bu hayata karsi hissedilen bircesit hirs..yaslandikca bu hirs, hinca evriliyor, bi ayagi cukurda olmasi hasebiyle, benciligin son raddesindeki tehlike..fena..
En fenası da Yeterince uzun süre yalnız başına Yorulmayı öğrenen insanlar Artık sadece yalnız başına dinlenebiliyorlar Çünkü her şeyle tek başına savaşmak zorunda kalanlar Yalnız kendileriyle barışabilirler Yeterince uzun süre dil dökmüş insanlar En sonunda çok güzel susmayı öğrenirler
Kadınlara çocuklara hayvanlara savaş açtılar. Çünkü yeterince korkarsınız kabuğunuzza rahatça kapanırsınız. Birbirinizden yeterince nefret eder ve ümidi kesersiniz güzelce ayrışırsınız. Kimsenin kimseye omuz vermediği, bir diğerinin mutluluğuna başarısını malına mülküne göz diktiği bir cehennem yaratalım. Ne kadar çok nefret edebilirsek her şeyden, kendimize o kadar tahammül edebileceğiz belli ki.. Offff ben bu çığ gibi büyüyen nefretten kurtulalım istiyorum. Kimsenin büyütemediği küçük dünyasının cehennemine ortak olmak istemiyorum!!