benim diger insanlarla aramda hic sinir olmasa, ben dye bisey olurmu ki? yahut, ben kendme sinirlar koymasam, kendim olur muyum? ozgurluk yanilsamalari..
cok dusunuyoruz, sanki gereginden fazla..bin yerde ayni anda olmak, bin seyi ayni anda yapmak isterken hayallerimiz ile gerceklik arainda kaybolupgidiyoruz..samimi olmak, kendini kandirmamak, kendimizi kesfetmek ve hebisini gerceklestrmek isterkene kaybolmamak icn sinirlar koymak gerekiyor sanirim..insanin kendikendisiyle yarisi, bu hayata karsi hissedilen bircesit hirs..yaslandikca bu hirs, hinca evriliyor, bi ayagi cukurda olmasi hasebiyle, benciligin son raddesindeki tehlike..fena..