Vikohanımm

Vikohanımm
@Victoria_21
Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum.Çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır. ~T.Eliot 삶의 어려움...
İnsan Ne ile Yaşar?
8/10
·96 syf.··
2020 21. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2020 18:47
Tolstoy...Sevgi hayatını anlayan Yazar... İnsan ne ile yaşar? Sevgi ile mi yoksa, mal uğruna çalışıp yaşamak ile mı yaşanır? Kısa zaman bir dilimde bitiremedim fakat bir oturup okudum ve aniden bitti...Çünkü hayatın çarpıcı gerçekleri ile yüz yüze geldim ve bunlarla yüzleşmek başka bir duygu.Kütüphanenizde bulunacak bir kitap olduğunu düşünüyorum...Okuyunca sayfaları hızlıca çevireceğiniz an farkına varacaksınız bu doyumsuzluğa... Sevginin bütünlüğü,Açgözlülügün getirdiği felaket,Hayatı sorgulayacak biçimde üç hikayeden oluşuyor...Pek detayına inilmeden anlatılmış bu yönden kitabın sayfa sayısının azlığı burdan kaynaklanabilir.Ama okumaya değer diye düşünüyorum... ✔"İnsan ailesiz yaşayabilir ama Tanrısız asla!" ✔"Kimi zaman bir saatte kaybolan birşeyi, bir yılda ele geçiremezsiniz." Sağlıcakla kalın, Kitapla kalın:)))
İnsan Ne ile YaşarLev Tolstoy · Ema Kitap · 2016234,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk incelemem oldu...Sanırım devamı gelecek:)
10/10
·80 syf.··
2020 20. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 31 Mayıs 2020 23:32
STEFAN ZWEIG eserlerinden "Olağanüstü Bir Gece" Stefan Zweig eserlerini her zaman büyük bir keyif, aralıksız bir biçimde bitirmişimdir.Ama bu eser başka bir haz uyandırdı soluksuz biçimde okudum diyebilirim. Kitabı özetleyecek olursam... Hayatını olduğu gibi sürdüren adam sıradan bir pazar gününü at yarışında geçirir ve ona ait olmayan bir fiş ile süreç başlar...Suçluluk duygusu onu büsbütün biçimde sarar.Bu duyguyla kötücül,ateşli duygularla onu yeniden gerçek bir insan olduğunu fark ettirir.Içindeki dolu hazlarıyla aynı gün akşamı başka yollara kendini saptırır...At yarışından kazandığı kronları önüne çıkan veya çıkacak kişilere dağıtır bu suçluluk duygusu onun omzundaki yükü hafifletir.Gerçek kişiliğinin ortaya çıkışıyla eski hayatının bir an dahi olsa geri gelmemesini ümit ederek kendini hayatın yaşamına adar... ✔"Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık.Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar." ✔"İnsanları sevindirmenin bu kadar iyi ve kolay olduğunu niçin daha önce hiç anlamamıştım." Her sayfası büyük anlam içeriyordu benim için... Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyor,kütüphanenizde yer edinmeye gerek duymalısınız.Tek kelimeyle müthişti...Sizin de okumanızı tavsiye eder, hayatınızdaki detayların farkına varacağınızı ümit ediyorum... Sağlıcakla kalın,kitapla kalın...
1000Kitap
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma