Vikohanımm

Vikohanımm
@Victoria_21
Kimseye iyi veya kötüdür demekte acele etmiyorum.Çünkü insanlar beni her zaman şaşırtmayı başarmışlardır. ~T.Eliot 삶의 어려움...
Hayatınızda tek bir kitap elinizde olsaydı bu hangisi olurdu?
Anket
Büşra isimli okura yanıt verildi
Vikohanımm
benimdee
Reklam
6/10
·102 syf.··
2022 17. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 30 Haziran 2022 00:00
Herkese Merhaba! Öncelikle Gökhan Payır Yazarımızın 2. kitabı ve hediye olarak gönderdi teşekkür ediyorum tekrardan. Kitap aslına geçecek olursak akıcı bir anlatımla ve düşünceler ve görüşler üzerine yoğunlaştırılmış farklı kahraman hayatları harmanlanıp felsefe yönlerle açıklanmış bir kitap. Kısaca kitabın içeriği; Kitabın kahramanları olan Meyra ile Barış evlilik yolunda olan yetişkin bireylerdir. Taşındıkları apartmanda yan komşuları olan Mustafa adında adamın kapı tıklatıp ihtiyaç sormasıyla asansörün açılmasıyla beliren tekerlekli sandalyede oturan Nevra Hanım ve bir yerlere dalgın bakışları dikkat çeker. Bunun üzerine Meyra ve Barış apartmanda oturan kişilerin ve dikkat çeken Nevra Hanım ile ilgili sorular sormak üzere eve davet eder. Mustafa'nın anlatmasıyla Nevra Hanım'ın hikayesi ile olaylar şekillenir. Kitapta farklı felsefe yorum düşüncelerinin olması güzeldi hikaye olayları hakimdi fakat birbirinden kopuk şekilde ilerliyordu Nevra Hanım'ın neden tekerlekli sandalyeye mahkum oluşu belirtilmemişti farklı olaylar üzerine binip kopuk ilerliyordu ve bu yönden bazı kısımlarda okurken sıkıldığım yerler oldu bunun dışında Yazar 1.kitaba nitekim kendini daha geliştirmişti yani cümleler daha açık ve netti. Fakat olayların bağlamı hala da aynıydı umarım bu diğer yazacak kitaplarında dikkate alınır. Kişisel görüşlerin oluşu bence kitabın tam olarak kendini ortaya çıkarması olmuştu bu yönü çok beğendim.Kitap tasarımı olsun yazı biçimi olsun sade ve göz yormayan nitelikteydi. -Yaşamı biz seçmedik, ona maruz kaldık, fakat onu kendimiz seçmişiz gibi yaşıyoruz. Ölümü de biz seçmeyeceğiz. Bizim için yaşam ile ölüm arasındaki en büyük fark, yaşamdan önce var olmak üzerine düşünemezken, yaşamdayken yok olmak üzerine derin sancılar yaşıyoruz. En azından bir kısmımız. Yazarımıza
1000k
AynaGökhan Payır · Kutlu Yayınevi · 202125 okunma
Gökhan Payır isimli okura yanıt verildi
Vikohanımm
anladım teşekkürler:)
Burası Dünya! Ne çok kıymetlendirdik... Oysa bir tarla idi; Ekip biçip gidecektik. Sular hep aktı geçti, Kurudu vakti geçti. Nice han, nice sultan tahtı biraktı geçti. Dünya bir penceredir. her gelen baktı geçti.
Şiir
Vikohanımm
uymuyosa kendıne çekip gitti..