İrem

İrem
@Victoryqueen
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi?"
"Nasıl bu kadar iyi dayandığını bilmiyorum.Ben olsam paramparça olurdum." -"Paramparçayım."
"Sen sadece başka bir dünyadansın, hepsi bu. Onların anlayamayacağı bir dünyadan."
"En zorlu zamanların sonunda en güzel mükâfatlar bekler daima."