Nasıl bu kadar mutlusun diyolar... çünkü stalk yapmayı bıraktım... her şeyden bihaberim. Arada kulağımıza gelenler oluyor ama okey diyip geçiyoruz... arkada binalar yanarken kameraya gülen kız gibiyim... kimsenin fikri ve bu hayatı yaşayış şekli umrumda değil... Ki manyaklıklarımda işin içine eklenince bende mutlusu bulunmazz 🥱🤙🏼