"Diyelim ki ben bir mandalinaymışım"
"Mandalina mıymışsın?"
"Hıhım,"
"Ne yapardın"
"Yerdim"
"Ne yapacağım ben senin midende acaba?"
"Yazıklar olsun!"
"Aşka giden yol mideden geçer, derler."
"Acaba inanıyor musun sen gerçekten bu söylediğine?"
"Ben yemek yapmakta çok iddialı değilim çünkü ne yazık ki."
"Olmana gerek yok,"
"Yemek sensin ya zaten?"
"Mandalina olmayacağım, vazgeçtim,"
"Karının acıkmış senin."
"Bebeğimsin sen benim"
"Bebeğin miyim gerçekten?"
"Öylesin."
"Sen benim , güzel sevgilimsin."