Ertuğrul

Ertuğrul
@Vidarrr
Amaçsızca sürmek tek iyi gelen şey bu aralar
Reklam
En kötüsü de hiçbir şeyi değiştiremeyecek olmak galiba
Her geçen gün daha da derine gömülüyorum
Ne eksik ne fazla
Yalnız kaldım kalabildim. Altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından…
Reklam