Kül tilkisi

Kül tilkisi
@Viixenn
F "Fakat anlama duyulan bu ilgisizlik içerisinde, bu anlam arayışı da ne oluyordu?" - Samuel Beckett
Kimsenin mutluluğunda gözüm yok. Sitemim kende mutsuzluğuma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıkıntı ruhumda, sıkıntı durmadan ağrıyan ruhumda
Seni kendime öyle kattım ki, kendimi göremez oldum
Artıq gözümü her qapayanda orda olanın sən olduğuna təəcüblənmirəm. Çünkü ora bir sənin yerindi bilirəm..
Bir otobüs yolculuğunda, başımı omuzuna yaslayasım var. Bir şeyler anlatmasak da olur, sadece öylece susasım var.