Kül tilkisi

Kül tilkisi
@Viixenn
F "Fakat anlama duyulan bu ilgisizlik içerisinde, bu anlam arayışı da ne oluyordu?" - Samuel Beckett
İnsan birine yalan söylüyorsa, başkasına da söyler.
Sayfa 52 - Edgar·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepimiz aynı gemideyiz, ev bu gemi su alıyor.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Çekilen acı ve ağrılar da olmasa hayatları bütünüyle boş ve amiplerinkine benzer bir halde olmaz mıydı?
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
"Huzur ve gönül ferahlığı insanın içindedir, dışında değil." "Ortalama bir insan iyiyi veya kötüyü dışarıdan bekler, yani faytondan ve çalışma odasından, düşünen insan ise bunları kendisinde arar"
Sayfa 52 - Andrey Yefmiç·Kitabı okudu
dar kafalığın, bütün bu dünyevi pislik ve rezilliklerin de var olması gerekiyordu çünkü onlar da zamanla, gübrenin toprağa dönüşüp onu zenginleştirmesi misali, işe yarar bir şeye dönüşeceklerdir. Yer yüzünde iyi olarak bilinip de kökeninde kötülük içermeyen hiçbir şey yoktur.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı