Vildan Balcı

Beklenti yoksa, hayal kırıklığı ve öfke yoktur. Hayal kırıklığı ve öfke yoksa stres yoktur. Stres yoksa, sakinlik vardır. Sakinlik varsa bilgelik, huzur ve özgürlük vardır.
Reklam
“Bazen kötü hissetmek iyidir, zaman zaman kırılmak. Her zaman herkesin olmanı istediği o neşeli kişi olmamak sorun değil. Kimseyle konuşmak istememek de öyle. Gözyaşlarını tüketinye kadar kalbinin ağlamasına izin vermek de sorun değil. İnsan olmak güzeldir.”
Sayfa 85·Kitabı okudu

Vildan Balcı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2026 01:22
·
2026 4. kitabı
Şermin Yaşar
9/10 · 13,9bin okunma
“Hayatı anlamak zorunda değilsin. Yaşaman yeterli”