vil

vil
@Vildany
Sadece geçiyorum bu ölüler tarlasından.
" Bu fâni alem için beklentiye giren kalbime de kırgınım." Cahit Zarifoğlu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bulutlar gibi yaşıyoruz. İnsanların ve hayatlarının üzerinden, yanından yönünden, dokunmadan geçiyoruz. Yalnız ve sessiz yaşayıp gidiyoruz...
Kelile ve Dimne' de, bağcı ve bülbülün hikayesi anlatılırken şöyle bir cümle geçer. "Sesimi beğendiysen kafese koymana gerek yok. Ben zaten senin bahçenin bülbülüydüm."... Sevmeyi bilmeyen sevdiğini hayattan koparır. Tüm yeteneklerini ve niteliklerini köreltir. Gerçekten sevense sevdiğini sakınır.Kendi nazarından bile...
" Bir kapı önündeyim girsem suç... gitsem ayaz..." Şükrü Erbaş
"Kalbe gizlice batan kıymık, geçecek..."