Yarayla alay eder yaralanmamış olan
Bak nasıl da sararıp soluvermiş tanrıça kederlerden
Sen çok daha parlaksın çünkü
Sen tüm göklerdeki yıldızların ilki
Sen aydınlatırsın geceyi
William Shakespeare
“ben olsam dönerdim diyor bu yara vakit varken dönerdim gittiğim gibi dönerdim razı olurdum kendime yara diyor ki, kendi kendine dönsen bile kısa kalırmış kolların ceviz tutmuş da koca bahçeyi bir seni silmiş gölgesine”
Uzaklaşalım, suyu avuçla içtiğimiz yere kadar uzaklaşalım. Yıldızlarla konuştuğumuz gecelere varacak kadar,kimseye haber vermeden eskiye gidip yenilenelim. Orada her şey yapalım ama bir daha asla büyümeyelim
Fadıl Öztürk