Doğan Bucuka

Doğan Bucuka
@Virano
Asıl şairler bekler bazı yaşları
Aşkım, ben ölürsem sen ölmezsen Aşkım, sen ölürsen ben ölmezsem Sakın yüz vermeyelim acıya Hiçbir şey yaşamımızdan büyük değil. Pablo Neruda
Reklam
Yarayla alay eder yaralanmamış olan Bak nasıl da sararıp soluvermiş tanrıça kederlerden Sen çok daha parlaksın çünkü Sen tüm göklerdeki yıldızların ilki Sen aydınlatırsın geceyi William Shakespeare
“ben olsam dönerdim diyor bu yara vakit varken dönerdim gittiğim gibi dönerdim razı olurdum kendime yara diyor ki, kendi kendine dönsen bile kısa kalırmış kolların ceviz tutmuş da koca bahçeyi bir seni silmiş gölgesine”
Uzaklaşalım, suyu avuçla içtiğimiz yere kadar uzaklaşalım. Yıldızlarla konuştuğumuz gecelere varacak kadar,kimseye haber vermeden eskiye gidip yenilenelim. Orada her şey yapalım ama bir daha asla büyümeyelim Fadıl Öztürk