Irkçılık ideolojik bir düşünce değil,aksine psikolojik bir hastalıktır.Irkçılık olmadan kapitalizm de olmaz.Bana bir kapitalist gösterin,ben de size bir kan emici göstereyim.
Demokrasi ikiyüzlülüktür.Eğer demokrasi özgürlükse bizim insanlarımız neden özgür değil?Eğer demokrasi adaletse biz neden adalete sahip değiliz?Eğer demokrasi eşitlik ise neden biz eşitliğe sahip değiliz?