Hülyalıydı benim gözlerim, tatlı düşler görürdü ama umduğum gibi olmadı. Ama umutlu kalbim hâlâ ve yüreğim hâlâ zarafetin gönlüme hazine olduğunun farkında.. Kelâm-ı kibar edelim ve umut verip yarı yolda bırakmayalım, kalp kırmayalım ve hatta bakışlarımız bile süzülsün naifliğin rüzgarında. Kimse incitmesin, incinmesin.. Mutluluğun baharı olsun, sevincin yazı, heyecanın uçuşan kuşları..