Fatma

Fatma
@Visaldemi
Sözlerim var asla dilime dökülmeyen
Hâlâ herşey mümkün 🦋
Reklam
İ'caz
Hülyalıydı benim gözlerim, tatlı düşler görürdü ama umduğum gibi olmadı. Ama umutlu kalbim hâlâ ve yüreğim hâlâ zarafetin gönlüme hazine olduğunun farkında.. Kelâm-ı kibar edelim ve umut verip yarı yolda bırakmayalım, kalp kırmayalım ve hatta bakışlarımız bile süzülsün naifliğin rüzgarında. Kimse incitmesin, incinmesin.. Mutluluğun baharı olsun, sevincin yazı, heyecanın uçuşan kuşları..
Visal
Kavuşmak için ayrılığın olması şart mıydı? Bu denli sancılı, kalp ağrılı olmak zorunda mıydı.. Evet evet her şey zıttıyla kâimdir der büyüklerimiz, siyah siyahlığını beyaz olmadan bilemez. Bizde Visâl demi için bekler durmaz mıyız.. Rabbimize ve kimi sevdiğine kimi anne babasına kimi evladına ve kimi suya, toprağa ve hatta kuru bir ota kavuşmak için bekler. Bende ait olduğum yere kavuşma zamanımı bekliyorum ama neyi kimi nereyi bilmeden beklemek .. kaderim oldu beklemek ve sükût ile sabr etmek.Umarım hâddi aşmadan kavuşuruz .. Amin 🕊

Fatma

, bir kitabı okumaya başladı
Nazan Bekiroğlu
8.2/10 · 12,9bin okunma