Viva

Viva
@Vivaleska
Dingin birisi, sadece okuduğum kitapları kaydetmek ve insanların o kitaplar hakkındaki görüşlerini gözlemliyorum.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçekten içine atanların asla içime atıyorum dediklerini duymazsınız. Herkesi güldürür, ortamın neşesi olurlar. Sonra bir gün ortadan kaybolurlar, mesajlara geç dönerler hatta günlerce dönmezler. O sırada kendi kendilerini iyileştirirler sonra dönüp gülmeye devam ederler, ruhunuz duymaz...
İnsan ve Duygular
Viva
O kişiler senin canın sıkkınken sana deva olur ama o kişinin canı sıkkın iken kimsenin ruhu bile duymaz.
kadınların iyi bir şiir yazacağına ve aşık olacağına inanmaktan ziyade yoğurda serpiştirilen çokça nane biraz tuz birkaç damla sıvıyağın acılı patos rolls'la karşılaştığındaki serinletici acısına inanıyorum. şiiri ve aşkı, kadınlara yakıştırmıyorum. bunlar bana hep erkek işi olarak gelmiştir. kadınlar, duygularını başka şekilde ifade edebilirler. mesela sadık ve anlayışlı bir karakterin incecik sardığı zeytinyağlı yaprak sarmasıyla. tabi bu bence olanı. isteyen şiir yerine sarma sarmaz baklava açar isteyen anlayışlı davranmak yerine sorun çıkarmaz. tabi bu da bence olanı. zaten konumuz ne uzun saçlılar ne saydam sözler ne de malihulya... sanırım karnım acıktı.
Karanlık Okyanus isimli okura yanıt verildi
Viva
Ne kadar da yanlış bir düşünce. Bu düşünceye göre dünya üzerinde hiçbir kadının hiçbir erkeğe aşık olmamış olması. Olanların da aklen düşük, edebiyattan yoksun veya okuma yazma bilmemesi gerek. Toplum olarak bu karşı cinsi aşağılamayı bıraksak çok daha medeni bir toplum olurduk...