Mutluluğun reçetesi yoktur.
Mutluluk satın alınamaz.
Mutluluk öğrenilemez.
Mutluluk başkası tarafından verilemez.
Mutluluk aranmaz.
Mutluluğu sadece bulabilirsin çünkü her ne kadar bazen farkına varmasanda o her zaman burada, seninledir.
"Kim her şeye sahip olmak isterse hiçbir şeye sahip olmaz. Kim başkalarını rahatsız ederse kendi kendini rahatsız eder. Kim kontrol etmek isterse kontrolünü kaybeder. Hayatta kalma lütfu dışında bir ganimet peşinde koşarken asla mutlu olmayacaksın."
Heyecan dolu bir adımla, dünyanın mutluluklarını keşfetmek için kapıyı açan kişi ve kapıdan çıkan kişi, önünde sonunda, insanın kendisidir.
Şimdi, yaşamaya!
Kalkütalı Rahibe Teresa'nın bana çok ilham veren bir duası var:
Rabbim,
Üzgün olduğumda; teselli edilecek birisini gönder bana.
Zamanım olmadığında; birkaç dakikalığına yardım edebileceğim birisini ver bana.
Aşağılandığımda; öveceğim birisinin olmasını sağla.
Çaresizliğe kapıldığımda; cesaretlendireceğim birini gönder bana.
Başkalarının anlayışına ihtiyaç duyduğumda; anlayışıma ihtiyacı olan birisini ver bana.
Benimle ilgilenecek birisine ihtiyaç duyduğumda; ilgileneceğim birisini gönder bana.
Sadece kendimi düşündüğümde; dikkatimi başkasının üstüne çek.
Amin.